Mustang

Mustang Mustang — одна з найпопулярніших торгових марок у всьому світі та найбільший виробник індивідуальних джинсів. Цей бренд має стратегію total look, а також випускає джинсові та шкіряні куртки, спідниці та сукні, пуловери, нижню білизну, взуття, аксесуари та парфуми. Витвори Mustang віддають перевагу і носять багато знаменитостей, наприклад, Джон Бон Джові, Scorpions і Bjork.

Історія бренду почалася в 1932 році, коли Луїс Герман заснував фабрику з виробництва уніформи для робітників. Проте післявоєнна Німеччина була в руїнах, і розвиток текстильної промисловості нікого не цікавив. Нове життя бренду почалося в 1949 році, коли новий власник компанії Альберт Зефранек вирішив почати виробництво джинсів. Це рішення було революційним, адже до того часу джинсова промисловість була вотчиною американців. Перші джинси, пошиті Mustang, були зображенням оригінальних джинсів на замовлення, виготовлених у США. Наступним кроком пана Зефранека стало покращення асортименту продукції. У 1953 році він представив першу модель джинсів, створену спеціально для жінок, а в 1955 році експериментував з оксамитовими джинсами. 1958 рік - це рік, коли з'явилася назва нової торгової марки - Mustang. Відтепер у Німеччині джинси виготовляються з якісного американського деніму.

У 1961 році Альберт Зефранек був першим, хто створив стрейч джинси. І він опинився в потрібному місці в потрібний час, адже наприкінці 60-х почалася ера джинсів. Джинси стали символом нового покоління і нового способу життя. Рекламні кампанії бренду Mustang демонструють напівоголених красунь, відповідаючи на тріумфальний марш сексуальної революції.

У 1980 році джинси Mustang вже можуть витримати конкуренцію з американськими брендами Levi's і Wrangler на внутрішньому ринку. Крім того, чверть продукції відтепер експортується до Австрії, Швейцарії, Голландії, Франції та скандинавських країн. Колекція бренду була розділена на три теми: «Мода», «Основи» та «Сучасна класика». Юппі 80-х вивели з моди оксамитові джинси, зробивши значний удар компанії, істотна частина якої була зосереджена на виробництві оксамиту. Однак ця нагода допомагає Альберту Зефранеку зосередитися на класичних моделях джинсів на замовлення. Починає співпрацювати з італійськими дизайнерами. І відомі кутюр’є починають проявляти інтерес до деніму на замовлення.

У 1990 році син Альберта Зефранека, Хайнер, стає власником марки Mustang. Він успадковує кермо свого батька і робить торгову марку ще більш успішною в усьому світі. Сьогодні це міжнародний бренд, який виробляє 20 000 пар джинсів на день і поєднує класику з найінноваційнішими ідеями моди. Mustang виготовляє джинсовий одяг для тих, хто хоче розкрити свій спосіб життя та емоції у своєму образі. Слоган компанії «Справжній стиль ніколи не помре» говорить сам за себе.

Повернення до списку


Ціна: